Arg och ledsen

Vet ni vad jag blir trött och ledsen på? Det är att många av er som läser om mig och mitt liv både här och på min bilddagbok tycker att jag får mig själv att framstå på ett visst sätt. Jag tänker inte gå in på något konkret för jag vet att säkert många tycker olika, både positivt och negativt. Men bland annat så är det en del som reagerar speciellt när jag visar upp vad jag handlat eller om jag fått någon skoj inbjudning till något. När folk ska hålla på om prata om det så att säga in real life så blir jag verkligen super otaggad på att fortsätta med bloggandet. På ett sätt känner jag det som att jag inte tar åt mig men samtidigt så tycker jag verkligen att det är så himla trist att vissa ska döma mig utöver min blogg och sedan gå och diskutera det i verkligheten. Man får ta mig på vilket sätt man vill här på internet för alla har sin egen utstrålning här, men jag tycker som sagt att det är tråkigt att jag ska behöva bli dömd av vissa utöver min blogg och vad jag skriver om. Man är inte samma människa i verkligheten som detman bloggar om. Jag sitter inte direkt och bloggar på djupt om mitt liv utan jag bloggar om det jag tycker är kul, där ibland vad jag har köpt och vad jag hittar på under dagarna. Jag tycker inte jag ska behöva sitta här och gå in på mitt liv för att slippa bli dömd helt och hållet pga vad jag skriver om. Jag vet att många tycker jag framstår som en skrytsamm tjej för att jag skriver mycket om vad jag handlar och vad jag gör för olika roliga saker, men jag vill kunna skriva om sådant för jag tycker det är kul att få visa upp sådant här. Min blogg skulle inte ha någonting om jag bara satt och skrev ett långt inlägg varje dag om vad jag har gjort under dagen. Det här är bland annat en mode blogg och jag vill kunna få ha den såhär på mitt eget sätt och kunna skriva om vad jag vill utan att behöva få höra att jag blivit baktalad pga min blogg. Men jag är en stark tjej och inget av dettaa kommer kunna stoppa mig från att fortsätta med det här. Jag tycker det här är en kul grej så jag kommer inte lägga ner det överhuvudtaget!

Kommentarer
Postat av: fillepille :D

bra gumman, dom som tjötar e bara avundsjuka nolifers u know :) PUSS!

2008-08-21 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0