Äntligen helg

Hallå! Skolan idag gick bra. Min franskalärare är dock sjukt knäpp. Störde mig redan på henne från första sekunden hon kom in i klassrummet. Hua! Men man får väl ta henne med en nypa salt bara, ska nog klara mig igenom de få lektioner jag har kvar med henne. Nog om det. Ikväll ska jag in till stan med Sara för att kolla Nrj in the park. Kommer springa ganska mycket fjortisar där i och för sig men jag tror vi ska klara oss. Afasi och filthy är ju bra så de vill man se i alla fall.
Min syster kommer även hit ikväll, kanske kommer hinna träffa henne en stund. Tveksamt men jag hoppas på det! Ska nog till mitt hjärta Tim ikväll också om det funkar med tider och så. Hoppas det!

Imorgon är det utgång som gäller med mina chics. Sara, Elin och Agnes. Kommer nog bli skoj! Men det blir det alltid. Vi börjar som vanligt på sense sen får vi se vart det bär av.

Nu ska jag äta lite sen fixa mig.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0